kolmapäev, 24. juuni 2009

Neljakümnendad

See nädal siiski tuleb postitusi, sest ma leidsin võimaluse neid automaatselt üles panna.

Aprillis leidsin ma antikvariaadist võrratu moealbumi, millel olid isegi lõiked veel alles. Vanad moealbumid on eriti toredad selle pärast, et neis on fotode asemel moejoonised. See kongreetne album on pärit 1943. aasta Saksamaalt. Mulle meeldivad väga neljakümnendate aastate moed, eriti varukalõige, mis on ülevalkt kergelt kroogitud. Teine asi, mis mulle 20. sajandi esimese poole juures meeldib, et naised kandsid siis palju naiselikumaid riideid. Tänapäeval käiakse tihti riides lihtsalt mugavas särgi ja teksades. Mitte et mul midagi teksade vastu oleks, aga mulle lihtsalt meeldivad kleidid rohkem.

Ei läinud kaua aega kuni ma joonistasin selle albumi järgi pabernuku. Proportsioonid ja riided on võetud sealt. Korsett on kombinatsioon korsetist moealbumis olnud reklaamil ja fotost ühes 20. sajandi moodidest rääkivas raamatus. Nuku on viltu, sest orginaal suuruses ei mahtunud ta paberile muud moodi ära. Nime ma talle välja mõelda ei suutnud, aga kui keegi leiab talle mõne sobiva nime, võib mulle öelda.

Esimene kleit on tumedat värvi pärastlõunakleit satsiga kaeluses. Mudeli number on FA. 68235.

-----------------------------------------------------------------------------

There will still be new post because I found way to put them up automatically.

In April I found a gorgeous fashion album with pattern sheet from antique shop of books. I like old fashion albums because they have drawings instead of photos. That album is dated winter 1943 and is from Germany. I like fashions of forties, especially little bit gathered shoulders. Another thing that I like about older fashions is that women used to wear dresses and skirts.

It didn't took long until I drew a paper doll for those fashions. Her look and proportions are from that album and corset is combination of a corset on one add in album and corset in one book about fashions in 20th century. She is askew because she was to big to fit on paper differently. I couldn't come up with a suitable name so you can suggest one.

First dress is dark colored afternoon dress with little ruffles. Number is FA. 68235 if anyone is interested.

2 kommentaari: