neljapäev, 23. juuli 2009

Kodused riided

Hele flanellpluus, tume villane seelik ja põll kodus kandmiseks. Pluusi kaeluses ja varukasuudes on pits. Mul ei õnnestunud põlle triipe korralikult joonistada, nii et lõpuks ma jätsin need üldse ära. Probleem oli selles, et neid ei olnud võimalik piirjoontega joonistada. Ma oleks võinud proovida mingeid teistsuguseid triipe, aga ma olin liiga väsinud. Hilja õhtul joonistamine pole hea idee. Fa. 68 358

-------------------------------------------------------------------

Light colored flannel blouse, dark woolen skirt and an apron. There is lace in the neckline and sleeve ends.The apron should be striped but I didn't manage to draw those in outlines. Of course, I might have drawn different stripes but I was too tired. Drawing in the late night isn't good idea. FA. 68 358

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar