neljapäev, 9. juuli 2009

Kooliriided Alexandrale

Lõpuks suutsin ma õmblemise lõpetada ja Sandrale uusi riideid joonistada.

See ei ole midagi erilist, lihtsalt mugavad pluus ja seelik, millega on saab koolis käia. Alexandral on küll koduõpetaja, aga ta võib seda siis lihtsalt kodus kanda. Ma olen väga rahul sellega, kuidas villased sukad välja tulid, sest tavaliselt, kui ma üritan pikki peenikesi triipe joonistada, lähevad need väga sodiseks. Praegu seda vaadates tundub, et ma oleks võinud siia juurde ka mõned raamatud joonistada.

Järgmiseks tahaks ma Sandrale joonistada ühe pitsilise suvekleidi koos päevavarjuga.

----------------------------------------------------------------------------

Finally I managed to end sewing for drawing more clothes for Sandra.

This isn't anything very special, just comfortable blouse and skirt for school. Actually Alexandra don't study in school because she has private teacher but she can wear those in home. I'm very content with that how stockings came out. Usually when I try to draw long thin stripes I mess them up. Now when I look at this I think that I should have drawn some books to go with it.

Next thing I wold like to draw for Sandra is a lacy summer dress with a parasol.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar