teisipäev, 21. juuli 2009

Lilleliste varukatega kleit

Seda kleiti olen ma juba kaua aega joonistada tahtnud, aga ma ei olnud kindel, et ma mustriga hakkama saan. See on rukkilillevärvi kreppist ning selle varukatele ja vööle on valge niidiga tikitud madalpistes mustrid. Kaelust kaunistav lehv on sammuti valge. FA. 68 262.

Lisa: Ma olen üsna imestunud selle üle, et see kleit on rukkilillesinine, ma poleks seda arvanud, sest albumis on pildid mustvalged või õigemini tumedates hallides toonides.

--------------------------------------------------------

I've planed to draw this dress for a long time but I wasn't sure that I'll manage to do the pattern. This dress is made of cornflower blue crepe and it has white embroidery on sleeves and belt. The bow on the neckline is also white. FA. 68 262.

Edit: I'm quite surprised that this dress is cornflower blue, I wouldn't have thought that because in the album all pictures are in black and white, or actually in dark grey tones.

2 kommentaari:

  1. I think the pattern turned out beautifully. I also like the bow.

    VastaKustuta
  2. Thank you. I'm always little afraid of messing things up before I start drawing a pattern what isn't geometrical or very simple.

    VastaKustuta