reede, 10. juuli 2009

Lipsukestega suvekleit Alexandrale

Nagu ma eelmises postituses lubasin, joonistasin ma Sandra jaoks suvekleidi ja sinna juurde sobiva päevavarju. Ma tahtsin teha hästi pitsilist kleiti, aga ülekaalu saavutasid pigem lipsukesed. Eriti rahul sellega, kuidas asi välja tuli, ma ei ole. Pits pole minu arvates eriti ilus ja ülejäänud kleit näeb üsna igav välja. Ma arvan, et kui ma järgmise suvekleidi kellelegi joonistan, siis teen ma selle mustrilise.

------------------------------------------------------------------------------------

I drew a sumer dress with a parasol for Sandra, like I promised in last post. I wanted to do a lacy dress but there are more bows than lace. I don't like this dress very much, the lace isn't pretty and whole dress is boring. Maybe I should draw the next summer dress with a pattern.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar