esmaspäev, 27. juuli 2009

Nukk ja vurr alexandrale

Nukk ja vurrkann Alexandra jaoks. Idee nuku jaoks sain ma RLC-lt. Tegelikult tahtsin ma joonistada mängu lohet, aga see ei õnnestunud hästi ja ma joonistasin selle asemel vurri. Mulle on alati vurrid meeldinud. Kui ma olin 9 aastane (ja 12 aastane), käisin ma puutööringis, kus suurem osa algajaid tegi esimeseks tööks vurri, sest see oli kõige lihtsam.

Nukk on tehetud tugevast riidest, aga tal on portselanist pea koos portselanist juustega. Esimene kleit näeb välja selline nagu oleks Alexandra selle ise õmmelnud, see on pisut lopergune ja üsna lihtne. Teine kleit on plisseeritud ja selle peal käib tumedast kangast jakk.

-------------------------------------------------------------------------------------

A doll and a spinning top for Alexandra. I got the idea of drawing doll for a doll from RLC . I wanted to draw also a toy dragon but it wasn't so good as I wanted, so I made a spinner instead. I like spinners, I've always liked them. I went to carpentry class when I was 9 years old and when I was 12 years old and there most of the beginners did a spinner as their first work because it's easiness.

The doll is made of thick fabric but it has a porcelain head with hair. First dress looks like Alexandra has made it by herself, it's quite simple. Second dress is pleated and it goes with a dark colored jacket.

2 kommentaari:

  1. She's so fun. I hope somday to see a toy dragon when you have drawn one you like.

    VastaKustuta
  2. It is nice to know that you liked it.

    VastaKustuta