pühapäev, 19. juuli 2009

Punase-valge triibuline kleit Alexandrale

Sel ajal kui ma suures õmlemis tuhinas olin ja mitu korda kangapoe vahet
käisin märkasin ma seal ka võrratut punaste ja valgete triipudega riiet. Ma olin seda juba mittu päeva vaadanud ja lõpuks ei saanud ma muidu kui pidin selle ära ostma. See oli küll meeletult kallis, aga õnneks sattusin ma poodi just allahindluse ajal. Kohe kui ma seda nägin, teatsin ma, et sellest peab tulema sirge lõikega kleit. Ma tuulasin läbi kõik mu ma õmblusajakirja ja lõpuks leitsin ühest vene Modast sobiva lõike. See on tegelikult Simplicity oma, Modas tutvustati seda firmat. Ma muutsin lõiget pisut (algselt oli eesmine läbilõige hoopis seelikuosal) ja lõikasin passe tükid välja diagonaalsest kangast, sest nii on see palju huvitavam. Päris kleidil on sissevõtted rinnal ja kaelus on ümmargune. Ma plaanin lisada ka kleidi foto kui ma saan aega selle ära pesta.

---------------------------------------------------------------------

When I was sewing and going out only to get more fabric, I saw a gorgeous red and white striped cotton cloth. Finally, after thinking for three days, I decided to buy it. It was awfully expensive but fortunately it was on discount. I searched all my mothers sewing magazines until I found suitable pattern from a Russian Moda. The pattern is actually from Simplicity but Moda was introducing that company. I chanced it a little (in original the lower part was made of two pieces) and I cut bodice parts out diagonally because that way it is much interesting. Original dress has darts at chest and neckline is round. I plan to ad a picture of it when I have washed it.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar