kolmapäev, 15. juuli 2009

Ruuduline kleit

Nukk / The doll

Ma pole juba ammu postitanud midagi oma neljakümnendate moealbumist nii et täna tuleb üks ruuduline igapäevakleit. Mulle meeldib see kui ruudulisest või triibulisest riidest lõigatakse tükid erinevas suunas välja. Sedamoodi võib lihtsa riietuse väga põnevaks muuta. Ma sain valmis just ühe punase-valge triibulise kleidi, kus ma kasutasin sama võtet passe juures. Number on FA. 68209.

Ma olen hakanud aru saama, et ta parem käsi pole just kõige paremas asendis pabernuku jaoks, sest ma pean seda iga kord uuesti joonistama ja käevõru ka juurde panema, et see ilusam oleks. Tegelikult on siiamaani käevõru kleidi juures olemas olnud, aga neid kantakse ju tavaliselt vasakul käel. Muidugi võib oletada, et ta on vasakukäeline.

----------------------------------------------------------------------------

I haven't drawn something from fashion album of forties for a long time, so today I'll post one checkered everyday dress. I like when pieces from striped or checkered fabric are cut out in different directions. This way you can make even a simple piece of clothing very interesting. I have just finished one red and white striped dress with a bodice done this way. Number is FA. 68209.

I have come to conclusion that her right hand isn't in very good position for a paper doll. I have to draw it always again on the clothes and sometimes I have to draw a bracelet to make it look nicer. Actually, for those dresses there have been bracelet on the drawings too but usually bracelets are worn on the left hand. But we can presume that she is left handed.

2 kommentaari:

  1. Wow! I love the detail on this dress.

    VastaKustuta
  2. Thanks! That pattern wasn't hard to draw although time consuming. But I like patterned paper doll clothing, patterns make it more interesting.

    VastaKustuta