esmaspäev, 10. august 2009

Monika

See nukk sai alguse siis, kui ma niisama oma joonistusplokki kritseldasin ja kujunditega mängisin. Ma olen teda korra ümber teinud ja ma olen temast kujundanud ka pabernukulehe kooli heategevuslaada jaoks.

See riietus on tuttidega jakk, mille all on tribuline seelik. Mulle meeldib hästi selle jaki lõige.

--------------------------------------------

This doll started when I was doodling in my sketchbook and playing around with shapes. I have redone her one time an I have designed her as a paper doll page for a charity fair in school.

This clothing is a set of a jacket with tassels and a striped skirt. I like very much the pattern of the jacket.

2 kommentaari:

  1. I love this doll. She's so cool and different. Nice work.

    VastaKustuta
  2. Thank you! She is also my mother's favorite.

    VastaKustuta