neljapäev, 10. september 2009

Ma palun vabandust harvade postituste pärast. Kool algas ning mul on olnud palju tegemist ning isegi kui ma midagi joonistada jõuan, siis on internet kadunud ja ma ei saa seda üles panna.

Paar päeva tagasi leidsin ma antikvariaadist väga kehvas seisus käsitööalbumi viiekümnendatest. Selle tagumine kaas ja kuus keskmist lehekülge on puudu ning ka kõik lõike - ja mustri lehed on kadunud, kuid seal on siiski mitu ilusat pilti vaipadest, kardinatest, linikutest ning riietest.

Ma peaks joonistama ka ühe viiekümnendate nuku, sest mul on kodus päris mitu moealbumit sellest ajast.

--------------------------------------------

I'm sorry for the seldom posting. The school has started and I have lots of things to do and even if I have time to draw something then the internet disappears and I can't publish it.

Few days ago I found a handcraft album of the fifties from a antique shop. It is in quite bad condition, the back cover and six pages from the middle are gone and so are all the pattern sheets but there is still many nice pictures of carpets, curtains, doilies and clothes.

I really need to draw a paper doll of the fifties because I have quite many fashion albums from that time.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar