esmaspäev, 24. oktoober 2011

Nukk

See pabernukk kujutab bunka-nukku, millised, nii palju kui ma internetist lugedes olen teada saanud, oli moes Jaapanis 20. sajandi alguses. Nukule proovisin ma joonistada traditsioonilise välimuse, aga tema järgmine riietus on tänapäevane. Ma lugesin, et vanadel nukkudel on punast värvi riided sellepärast, et punast usuti lapsi kaitsvat. Need nukud tunduvad praegu palju populaarsust koguva ning ma ei imesta, sest vähemalt minu meelest on nad väga armsad.
Tavaliselt ei meeldi mulle pabernukud, mis päris nukke kujutavad üldse, eriti siis, kui nad näevad väga inimese moodi välja, aga õmbluse või liigendiga kaelal. Aga see pabernukk ei näe minu meelest jube välja.

-------------

This paper doll is a bunka doll. I read from the internet that these were made in Japan in the beginning of the 20th century. I tried to make the paper doll look traditional but her next clothing is modern. I read that old bunka dolls have red clothes because it red was believed to protect children. These dolls seem to become very popular right now and I'm not surprised because at least in my opinion they are very cute.
Usually I don't like paper dolls made after real dolls, especially when they look very much like humans but have stitches or joint in their neck. But I don't think that this paper doll is scary.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar