laupäev, 15. oktoober 2011

Väike teade

Üle pika aja olen oma blogi juures tagasi. Nagu viimastes postitustes kirjutasin, tahan ma leida mingit paremat viisi, kuidas nukke internetti panna. Lõpuks tundub mulle, et pdf, mida ka mitmed teised pabernukublogijad kasutavad, kõige parem variant. Ma püüan ka vanemad nukud, kellele ma joonistan, uuendada, sest minu meelest näevad need praegu liiga teralised välja.

---------------------

Over a long time I'm back to my blog. Like I wrote in the last posts, I want to find a better way of loading the dolls into internet. Finally I've come to a conclusion pdf, that is also used by other paper doll bloggers, is the best option. I'll try to renew the dolls I'm still drawing clothes for as I find them too grainy.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar