pühapäev, 12. mai 2013

Suvekleidid / Summer dresses


Ma mõtlesin, et võib-olla peaks selle nuku siia postitama alles siis, kui ma olen kõik tema riided valmis joonistanud ja ilusasti paberile sättinud. Aga ma ei tea, kui kaua aega selleks võiks minna ja ma ei taha, et mu blogi jälle välja sureks. Nii et ma postitan alguses ainult nuku ja riided ning hiljem kujundatud lehed nagu ma tegin Lottaga.

Tema garderoobi joonistades mõtlesin ma suvistele jalutuskäikudele.

----------------

I thought that maybe I should post that doll, when I have drawn all her clothes and put nicely on a page, but I didn't know how long that would take and I didn't want my blog to die again. So I post first only the doll and her clothing and later the full pages like I did with Lotta.

I thought about summery walks when I drew her clothes.

2 kommentaari:

  1. She's love and she looks a little shy to me, though I don't know why. Beautiful work as always.

    VastaKustuta