reede, 9. august 2013

Veel üks nukk / Another Doll

Ma tahtsin selle nuku tegelikult alles siis postitada, kui olen ta täiesti valmis joonistanud koos riietaga ja ise rahule jäänud. Aga kuna ma ei suuda mõelda välja ilusat kujundust tema jaoks ning ka mõningate rõivastega olen hädas, siis hakkab mu blogi vaikselt jälle surema. Nii et ma hakkan tema riideid järgemööda postitama nagu tavaliselt. Alguseks siis soe pesu (tal läheb seda tarvis).

Esmaspäeval loodan ma üles panna veel ühe kostüümi kübara ja kingadega Valerie jaoks.
----------------
I wanted to post that doll when I had completed her and been happy. But I couldn't think of a nice styling and I ran into problems with some of her clothes too, so my blog started to die again. So I'll post her clothes one by one. Beginning with warm underwear (she'll need it).

I hope to post on Monday another skirt suit with a hat and shoes for Valerie.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar