pühapäev, 9. oktoober 2016

Sukapüksid / Pantyhose


Sukapüksid/Pantyhose

Ma ei jõudnud tänaseks joonistada valmis komplekti, kuid ma ei tahtnud ka postitamata jätta, kuna ma väga kergesti sellisel juhul jätaksin üldse katki selle korra, mille järgi üritan postitada. Igatahes on siin paar sukapükse, et ta ei peaks saapaid otse paljaste varvaste otsa panema (midugi, ma ei tea, võib-olla on tal seal saabaste sees sokid peidus, mida ma ei näe, aga igatahes ei pea tal enam põlved ja reied külmetama).

------------------------

I didn't manage to draw a finished set of clothing for today but I didn't want to skip a post, because then I would very easily let go of the schedule I try to have. So here is a pair of pantyhose so she wouldn't have to wear her boots on bare feet (of course she might be wearing some socks hidden in those boots, what I cannot see, but at least now her knees and tights wouldn't have to be cold).

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar